Alla inlägg under september 2014

Av Kometen - 28 september 2014 01:19

Man ligger själv sin säng! Ja det gör jag och jag har värdens bästa kusin fast hon bara är 8 dagar äldre än mig så är hon bäst när det gäller hon har alltid och kommer alltid vara mig närmast fast hon är Som en finne i röven så är hon alltid där när jag behöver henne som mest plus och nu kommer jag att för första och enda gången skriva ett namn i min blogg Lotta när du föddes måst e alla änglar varit närvarande för du är min ängel du är mitt nu och min framtid och framförallt min bakrund!

Älskar dig och hälsa Tobias ni och eran kärlek har gett mig lycka och hopp att jag en gång i framtiden kommer få känna samma sak mot någon puss och kram!

Allas eran / Linus

Av Kometen - 27 september 2014 16:48

Jag är arg och för första gången kommer jag att faktiskt tillåta mig att vara arg förbannad och sårad! Jag vet att jag är inge ängel jag har sårat folk inte medvetet men i slut ändan så har vissa beslut gjort att jag sårat personer! Men ju mera jag tänker på vad folk gjort mig så blir jag mer och mer arg!! Jag hade en lång yrkes karriär inom ett speciellt yrke bakom mig när jag efter år av tjat av mina trodde jag var mina bästa vänner som jag skulle göra allt för och då menar jag verkligen allt för! Dessutom så var en av dom min sons gudfar dålig sådan men det här handlar inte om det! Jag bytte bana och vart anställd av dom! Dom visste också vad jag lämnade och att nu finns det ingen återvändå! Jag började pocket gjorde allt i min makt för att passa in och med allt jobbet! Jag var så säker att jag gick ur a kassan! Så märkte jag att personer tog avstånd från mig vilket jag aldrig varit med om förut jag vart vuxen mobbad inte avstånd mina vänner som äger företaget utan avstånd dom anställda! Så vad gör mina vänner dom säger att du får gå efter ett år! Hur fan kan man göra så, och den anledningen var att jag inte kom in i gruppen och det kändes ju som jävla slag i magen om dom som tjatat så mycket väljer att inte ta tag varför jag inte kommer in i gruppen, istället för att sparka mig och tro att jag kommer att köpa det! Det gjorde jag ju inte, efter förhandlingar så fick jag 5 månaders lön! Men det är inte därför jag arg, pengarna skiter jag i utan hur fan kan man göra så mot någon som man kallar sin vän i stället för att stå upp för mig så kör man kniven djupare in i mig! Och varför är det okej att göra så mot en människa som man kallar vän jag har ju enligt dom inte gjort något fel! JAG ÄR ARG ATT JAG LÅTER FOLK GÖRA MIG ILLA! Förstår intentioner att såna personer somnar gott på natten! Jag sover kass känner mig utnyttjad och trampad på det kommer ta lång tid att läka detta svek! Från den världen jag jobbade intet förut så skulle detta aldrig kunna hända någonsin!!

Av Kometen - 27 september 2014 15:11

Idag har jag lagt golv då tanken slog mig vad fint det blir om man med små enkla medel kan förändra så mycket! Sedan måste jag hylla lister och silicon fog räddning för oss amatörer ;)

Dagen ord: Lite snett blir rakt också!
Trevlig helg nu!!

Av Kometen - 26 september 2014 12:35

Så här 20 år efter Estonia! Så sitter jag funderar hur på bara några minuter som ändrar folks liv såsom olika katastrofer gör! Jag inser att livet är fyllda av dessa tillfälligheter som man inte kan styra över! Ändå så gasar man på istället för att stanna upp och tänka vad håller jag på med igentligen! Jag har haft tur att inte ha någon när och kär som har gått bort i någon katastrof, så det är svårt att sätta sig in exakt vad som händer inom dom som tyvärr får utså detta! Däremot så blir jag tagen och kan känna med när personer berättar om sina öden och jag tror att vi måste lyfta upp deras historier oftare så att dom inte glöms bort och att man fortsätter att utveckla kris beredskapen för saker kommer att hända igen!!

Av Kometen - 26 september 2014 09:48

Det bästa med en ny dag att det spelar ingen roll om gårdagen var dålig utan att nu har man ändå chansen att göra denna dag bättre än det var igår :)! Sen om den blir bättre det återstår att se :)!

Dagens ord: ta en dag en dag i taget rom byggdes inte på en dag!

Av Kometen - 25 september 2014 17:55

Idag är jag så sentemenal så man hör dom ryska balalajkorna i bakgrunden längtar tillbaka till mitt gamla jobb där jag kunde allt på mina fem fingrar och där jag hör hemma! Vet att dessa broar är brända men ibland måste man ju ändå få längta hem till mina vänner, om man pratar om mig så ser alla eller jag tror det att man förknippar mig med mitt gamla jobb! Det var mitt allt trodde jag det är det inte men det har format mig till den jag är idag! Och inreda tillåter jag mig att längta hem till mina vänner och till den jag var! Tror att varför jag känner så här är för att just nu är jag så sårbar och längtar efter en punkt där jag alltid varit trygg!!

Trevlig kväll!!

Av Kometen - 25 september 2014 11:06

Det här med att lämna saker relationer helt enkelt lämna, är något jag har väldigt svårt för tycker helt enkelt är jävligt jobbigt! Vet liksom inte riktigt hur jag ska göra i sådana situationer, fast jag vet att ibland måste man helt enkelt lämna och gå vidare! Jag är så impad på alla som inser när det dax att lämna och sedan gå vidare utan att se sig om! Vissa dagar känns det mer att man tittar tillbaka, som idag när vädret är som det är och det enda målet man har är att hitta ett jobb! Men jag har kommit rätt långt på den biten ändå fast jag känner att det är en bit kvar att gå!

Dagens ord:
Efter regn kommer solsken!

Av Kometen - 24 september 2014 13:45

Idag och igår har jag gått all in, för att söka ett jobb tror jag har sökt minst 30! Det svåra som jag känner är att veta vad man är bra på själv, eller vad jag vill göra och vad man passar som det är en djungel som jag inte är van vid helt enkelt så nu pausar jag för några timmar för att fundera över mina ansökningar helt enkelt! Fast jag har bestämt mig att få ett jobb här ska det inte ge upp inte!! :)

Dagens ord: man måste ibland kyssa många grodor innan man hittar rätt!

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards