Alla inlägg under januari 2015

Av Kometen - 31 januari 2015 17:19

Vad gör man om hela ens kropp och huvud och hela ens medvetande skriker efter en person som man försöker att glömma! Det kryper i skinnet och då har jag inte druckit på en vecka! Det borde ju vara alkohol som man tänker på! Nä inte ett jävla dugg!
Är det så här det känns när man älskar någon så har jag aldrig förut älskat! Och jag vill intentioner känna den här smärtan! Åker in på ett möte så jag får tänka på annat en stund, för jag håller på att bli knäpp av det här!

Av Kometen - 30 januari 2015 19:20

Idag hände något fantastiskt! Jag läste en sak högt på ett AA möte och kände för första gången hur något varmt spreds i min kropp jag kände och jag förstod något som jag inte gjort på flera år! Jag kände mig på något underligt sätt fri att känna och inte nye bara skuld! Jag kände att det här gör jag enbart för min egen skull! Och att för att kunna hjälpa andra så måste jag ta hand om mig själv! Jag har ju vetat det hela tiden men aldrig känt som jag kände idag!

Jag var helt trygg intendent mig själv och mina tankar då och där! Vet vilken väg jag ska gå!!

Tack till mitt ex för att hon fast hon inte vet om det öppnade mina ögon!

Hoppas hon någon gång läser det här så att hon vet att jag är evigt tacksam!

Vet också att jag har en väldigt lång väg att gå!

PS bilden speglar min själ dom senaste åren!

Av Kometen - 30 januari 2015 11:20

Det finns tusen olika sätt att hantera att någon lämnar en mina är ganska så usla eller det beror på är jag som senast fruktansvärt förälskad att jag skulle krypa till månen bara hon sa det! Lätt och jag älskar att göra bra saker jag lovar! Men istället för att förvara och titta tillbaka av det vi hade! Det är vad jag gör NOT! Jag gjorde så här jag börjar dricka skiter i allt och alla drar på hundra tusen offerkofter och gör saker värre kommer inte ihåg något bara fragment under en vecka lyckats blivit av med umgänget med mina barn som jag har slitit att få tillbaka under ett halv år! Jag gör så att ingen vill ha med mig att göra! Samt att den jag älskar vill aldrig se mig höra mig kort och gott jag lyckas med det värsta! Dit jag vill komma är att vårda era liv samt att ett slott kan ta månader år att bygga men det tar bara några dagar att rasa det!! Så gör inte som jag men jag har bra sidor också!!



Av Kometen - 30 januari 2015 11:01

Vet inte om jag ska sluta blogga för det blir inte bättre i mig för att jag gör det! Det har alltid gjort det förut men nu är jag bara tom känns som om jag går runt i ett skal och känslorna är på en jorden runt resa! Enda skillnaden är att jag vaknar nykter och vet att jag inte gjort något dumt!

Av Kometen - 29 januari 2015 17:36

Det är något helt knas med min kropp! Var på en jobb interjuv idag och när jag sättet mig i bilen så får jag hjärtklappning och allt blir bara dimmigt! Vet liksom inte hur jag körde hem! Har aldrig hänt förut det enda jag vet är att jag varit helt nykter i 4 dagar och ska så förbli! Sedan är det bra ett tag sedan utan för aning så börjar marken gunga under mig!

Av Kometen - 28 januari 2015 19:14

Den kom sådär idag! Har fått den i nyktert tillstånd förut men bara några sekunder. Inte så här i flera timmar höll på att svimma på stan idag! Vet inte hur jag ska få den att sluta! Mår så jävla uselt!!

Av Kometen - 28 januari 2015 15:22

Det här är den värsta dagen hittills sedan jag blev nykter! Ångesten samt saknaden av vad jag hade är som en knytnäve i magen! Men med meditation positivt tänkande samt möte nu ikväll så ska jag palla med denna kväll också!!

Av Kometen - 28 januari 2015 10:55

Idag ska jag försöka att acceptera det jag inte kan påverka och påverka det jag kan!!
Hoppas jag har denna styrka i mig!

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards