Alla inlägg under januari 2015

Av Kometen - 26 januari 2015 21:13

Jag firar en dag i nykterhet nu låter inte så mycket men det är ett stort steg att erkänna och vara nykter!

Av Kometen - 26 januari 2015 21:05

Var på två AA möten idag och visst var det tungt att erkänna högt att man har en sjukdom och att behöver hjälp att rida ut den och börja tillfrisknade! Otroligt vackra och fina människor som finns där ute!

Kram på er alla!!

Av Kometen - 26 januari 2015 16:00

Sitter på ett kafé och njuter av den första koppen på 4 dagar har lite tid över innan mötet skönt att fundera och att jag brutit isolering! Har dock lite svårt för när det blir för mycket folk runt mig! Men det blir nog bättre snart!!

Av Kometen - 26 januari 2015 12:53

Något som jag har grubblat så mycket över! Har ju tiden till det! Det är att jag får inte ihop hur jag gång på gång skrämmer iväg vänner kärlekar! Det enda jag vill är ju att strössla med kärleken för den är ju Gratis den kostar inget! Men jag blir liksom för mycket, vet också det ändå gör jag om samma grodor hela tiden! Vet att tiden måste få ha sin gång! Men jag är så ivrig att ställa allt till rätta igen!
Vänta är ett jävla skällsord i mitt huvud! Det är därför jag skriver här så att jag får skriva av mig lite det lindrar en smula!

AA

Av Kometen - 26 januari 2015 06:56

Ska på mitt första AA möte idag är duktigt nervös vet liksom inte vad som kommer att hända så önska mig lycka till för det kommer jag behöva!

Av Kometen - 26 januari 2015 06:48

Det värsta med att bli nykter är nog ångesten att man sårat så många människor. Och jag vet att man inte kan ändra skriva eller sagda ord

Av Kometen - 26 januari 2015 06:01

Hade ett väldigt långt samtal med en vän idag som inte direkt skrädder orden vad min a handlingar den senaste tiden har kostat på mina nära och kära! Har mått som en skit men det är inte ok att bete sig som en skit för det! Har låst in mig själv och hållit på med själv ömkan i en vecka vilket är rätt så patetiskt! Hon plattade till alla mina argument rätt så duktigt! Men hon fick mig att förstå att nu är fanemig dags att komma upp ur gropen sluta dricka söka hjäpen som finns där ute i världen!

Sedan vill jag be alla som läser det här och som jag har gjort illa eller sårat i genom mitt beteende om ursäkt!

Av Kometen - 26 januari 2015 03:31

Ibland blir allt man tar i bara så fel och det enda man vill är att försöka rädda något, men det enda som händer är att man gör saker värre och värre!

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards