Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Kometen - 15 oktober 2014 18:15

Hur ska man få tiden att räcka till!! Har nu varit arbetslös i två månader och jag hinner inte med mera än att söka jobb och försöka hinna med all grejer sonen! Fattar inte hur jag hann när jag hade ett jobb! Så jag lyfter hatten för alla oss ensamstående föräldrar! För ja måste säga att jag vill skriva föräldrar för Hallå vi medan kan också vara ensamstående, inte bara mamman! Men eftersom jag anser att det inte är någon tävling om vem som har det jävligast men ändå en man inte tiden som vill ha mera jämlikhet i samhället kan man inte då skriva ensamstående eller som jag föredrar enastående förälder :)!!

Så jag lyfter på hatten och önskar er alla så mycket kärlek som det går och kramas istället för att bråka för vem har rätt! För att oftas så har ingen och alla rätt på hur man ser det! Så om alla som läser det här ge en komplimang till någon i morgon set är vi alla väldigt dåliga på!

Sen till sist vill jag gratulera min pappa idag som fyller 60 år du är den bästa pappa jag har och den enda därför så är det min plikt att vårda våran relation!!

Av Kometen - 15 oktober 2014 10:05

Nu vill jag slå fast för evigt att det finns ingen som kan bli så sjuka som vi män, man orkar ingenting och allt känns så fruktansvärt jobbigt! Men vad gör man det är bara att bita i det sura äpplet och gå upp och göra något vettigt! Fast det är så synd om mig så synd ;)

Dagens ord blir ju självklart: Ni kvinnor ska snacka om att skaffa barn ni har då aldrig varit riktigt förkyld ;)

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards