Alla inlägg under februari 2015

Av Kometen - 2 februari 2015 21:51

Ja så kom man hem efter en dag med positiva intryck och glad efter flera givande möten! Och vad händer man får ytterligare en knytnäve i ansiktet men det är konsikvenserna av mitt idiotiska handlande vet att det är så det skulle gå. Men jag är ledsen för att det går ut över andra mår jävligt dåligt helt enkelt för det har aldrig varit meningen att mitt handlande skulle andra fått lida för! Men nu är det så! Det är en av många sorger nu!

Fan kan inte jag få må bra i allafall några timmar!

Av Kometen - 2 februari 2015 16:12

NÄRMARE ETT JOBB :) gott vidare till tredje steget till ett jobb nu är det bara två till att tampas med! Skulle verkligen vilja ha det här mitt i alla mesär!!

Av Kometen - 2 februari 2015 13:39

Ibland funderar jag över mitt beslut att sluta dricka, när det ändå känns så jävligt i mig nästan ändå mera! Jag känner mig hjälplös utan kraft jag känner mera i huvudet som går i hundra nitti! Jag grubblar ältar saknar spelar ingen roll hur nykter jag än är! När man drack slapp man ju tänka då gick ju allt ut på att när man sen bli nykter lösa problem som man skaffade sig när man drack! Nu känns det som jag har ju ändå sabbat allt drick i stället för det är ju ändå torsk! Då slipper du ju allafall grubbla och älta framförallt älska!

Av Kometen - 2 februari 2015 11:32

Önskar så jag skulle kunna skriva något positivt och bra och glatt! Men jag känner mig bara tom och grå! Har varit på jobb interjuve som gick bra jag kör på med min AA behandling och jag mår bättre rent fysiskt! Men i mitt inre är jag helt tom och urlakad inget är kul ser inte fram i mot något tycker allt är jobbigt och tungt!! Jag brukar inte gnälla utan har alltid tänkt positivt istället för som nu!
Men allt känns så hopplöst allt jag tar istället blir liksom bara skit!!

Av Kometen - 1 februari 2015 23:28

Igen vågar jag inte somna! Orkar inte drömma då kommer trollen! :( Har inte sovit i min säng på två veckor! Ej heller med släkt lyse önskar så jag fick lite ro på natten!!

Av Kometen - 1 februari 2015 20:17

Jag längtar och längtar och längtar!!!

Av Kometen - 1 februari 2015 13:54

Firar en vecka idag och det har varit en väldigt lång vecka med många inre strider och jag har varit nere för räkning psykiskt men är uppe på nio och nu är det bara att köra! För där jag var vill och kommer jag aldrig vara igen!!

Av Kometen - 1 februari 2015 13:33

Hej det ska stå inte och inte intentioner!

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards