Alla inlägg den 22 april 2015

Av Kometen - 22 april 2015 20:04

idag så har det hänt lite från glädje till sorg! Så känner jag sorg jag var tvungen att avsluta en relation pga av vissa privata saker som gäller mig första gången jag har gjort på rätt sätt men ändå känns det muggigt för det är en människa jag bryr mig om men är man på olika planeter så blir det svårt?! Men det känns ändå rätt att avsluta på rätt sätt!!

Av Kometen - 22 april 2015 18:16

Idag hände något helt fantastisk! Mina föräldrar möjliggör att jag blir o stort sätt helt skuldfri och att jag har en möjlighet att få börja om på nytt inte bara skälsligt utan också att slippa börja varje månad med minus på kontot så ibland är det bra att ha föräldrar! Det var som en stor jävla sten lämnade min mage!!

Sänder en tanke till alla osjälviska människor där ute!!

Av Kometen - 22 april 2015 11:47

Blir lätt så uppgiven när allt går sönder för mig! Förut var det känslolivet som fick sig en knäck och nu när det börjar ordna upp sig så går allt matriella saker sönder bilen datorn samt igår pajade diskmaskinen! Visst det är bara matriella saker så det är ju inget att gå i spinn för men så sjukt energi krävande! Men det är väl så jag behöver jobba upp min karma lite ;)!

Passa på att njuta av våren för det ska jag göra idag :)

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards