Alla inlägg under oktober 2014

Av Kometen - 15 oktober 2014 10:05

Nu vill jag slå fast för evigt att det finns ingen som kan bli så sjuka som vi män, man orkar ingenting och allt känns så fruktansvärt jobbigt! Men vad gör man det är bara att bita i det sura äpplet och gå upp och göra något vettigt! Fast det är så synd om mig så synd ;)

Dagens ord blir ju självklart: Ni kvinnor ska snacka om att skaffa barn ni har då aldrig varit riktigt förkyld ;)

Av Kometen - 12 oktober 2014 21:58

Snälla måste allt vara så jävla tråkigt eller är det att jag är sån vädermänniska som tycker att det är så tråkigt när det regnar sen till råga på allt så är det söndag! Har dock fixat lister och lagt allt golv hos päronen så jag är nöjd imorgon ska jag åka till Arlanda och hämta hem lite gott sällskap!

Puss o kram

Dagens ord: Det är inte lätt att vara balt men lätt att vara lett!!

Av Kometen - 11 oktober 2014 22:03

Lider av enormt mycket nu av trä smak i röven! Efter ha släktforskat skiten av mig har ju en deadline tills på tisdag! Men idag har gått grymt bra har hittat levande släktingar i NewYork rätt kul hoppas jag lyckas gå tag i dom!! Annars har det varit en familjedag med renovering hos päronen och sedan har jag och min älsta son intagit tvenne med fångarna på fortet och popcorn! Kort sakta en väldigt bra dag! Nu sitter jag och lyssnar när han ligger och sover är väldigt skönt att få hem han igen! Är halv när han inte är hos mig :)!


Dagens ord: njut av varje sekund det känns bra och tänk inte för mycket!

Kärlek till alla mina nära och kära!!!

PS jag har stulit bilden från en kär vän ;) som är i Brasilien just nu puss på dig :)

Av Kometen - 10 oktober 2014 23:45

Blir tvungen att skriva ett till inlägg eftersom jag har funderat mycket på den saken! Samma dag som min vän hittades död i en källare så vaknade jag upp på iva SöS med slangar överallt jag hade då krökat i några dagar och det sista jag minns är att jag sitter på söder med några okända människor och tar en öl! Det sjukvården sa till mig var att jag hade hittats en dag innan medvetslös på Rosenlundsgatan på söder och det som slår mig är att det hade ju kunnat vara jag som folk sa hej då till idag! Men farför lever jag och inte han vet ej men jag är glad att det inte blev så för jag är inte klar, men för mig blev det en jävla väckarklocka mest synd är det om min bror som fick veta att hans bästa barndoms kamrat är död och hans enda bror ligger på sjukhus nära att dö! Jag kan inte ändra det som hänt men vill inte att han ska behöva utså mera av detta! Men ändå funderar jag varför valdes Tobbe och inte jag ska jag känna skuld eller ska jag vara glad vet inte men en sak vet jag och det är att jag har fått en andra chans och den kommer jag försöka att utnyttja efter bästa förmåga!


Godnatt

Av Kometen - 10 oktober 2014 20:46

idag fick jag tyvärr säga hej då till en barndoms vän, alldeles för tidigt! Vad konstigt det känns att säga hej då när han fortfarande är så levande man liksom förväntar att se han nere på byn! Hur mycket jag än vet att han är borta så är det så konstigt ändå! För mig och mina vänner är han ju odödlig och vet är det som bestämmer när det är dax! Ja livet är ett enda stort lotteri av tillfälligheter helt enkelt!

Dagen ord: Hej då kryger :)

Av Kometen - 8 oktober 2014 16:08

Det här med släktforskning är ju skit kul har hållit på nu i några år! Men vill ju hitta något roligt men nej bara torpare fast en mördare har jag hittat men det är i modern tid så det är inte lika kul! Fast det är avlägsen släkt! Tror att jag nu kliver närmare mitt mål att bli Sveriges yngsta ordförande i PRO ;)! Nä men vill man veta var man kommer ifrån börja släktforskat!!

Dagens ord: In i Dimman

Av Kometen - 4 oktober 2014 11:01

Idag går liksom i släktforskning, min far fyller 60 år om en vecka och jag och brorsan funderade vad vi skulle ge till han saker har han pengar likaså vilket vi har ont om men ett släktträd har han inte nu har jag släktforskat mycket på min farfars sida till 1700 talet däremot inte på min farmors sida ligger jag lite efter så snälla ni som vet vem jag är kolla upp Tora Jönsson från fanbyn i Jämtland! !

Av Kometen - 4 oktober 2014 08:00

Jag undrar varför jag gråter så lätt är det att jag är mera känslig den här tiden på året eller är det för att min bäste vän hörde av sig Mattias jag vet inte! Men det jag vet och är bra att när man gråtit och varit en liten jävla lortt som Astrid skulle sett så är vi starka allihop tillsammans och mä alla könssjukdomar drabba er som röster på SD ;)

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards