Alla inlägg den 22 september 2014

Av Kometen - 22 september 2014 19:38

Ja då var det dax att efter 34 år för första gången äntra denna mytomspunna byggnad, för att registrera mig! Först fick jag vänta två timmar men det gjorde inget har ju ändå inget för mig! Jag trodde jag skulle få möta en trött kontorist men så fel jag hade! Har nog aldrig träffat en hurtigare människa allt var så positivt kändes som jag satt i en film haha! Hon måste ha gått på någon form av manual det gick liksom i ett som om jag inte satt där utan bara var en docka ganska märklig situation måste jag säga, fast några sura miner hade jag inte hon var ju trevlig!

Håll i hatten nu :)

Av Kometen - 22 september 2014 10:13

Ja idag så kom verkligen hösten till min stad! Dessutom är det måndag fast en väldigt bra måndag känns det som!
Ibland måste man vara lite knepig och knopig för att få som man vill! ;) Jag brukar vilja sitta med en stor kaffe och en snus dosa samt en tidning nu på vardagarna när jag letar efter jobb det ger ro, det brukar inte vara några problem men just idag hade jag 30 kr på fickan, då förstår ju alla att det inte går ihop! Jag rotade fram tre gamla tvätt polletter till bilen åkte till Statoil och viftade med mina blå och fick plocka ut 30 kr bra då är tinningen samt snuset klart då är det bara kaffet kvar! Jag laddade ner espresso app och då ingick en stor varm dryck sim salla bim jag lyckades koka soppa på en spik!

Dagen ord: Vill man något riktigt mycket så fixar man det ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards