Alla inlägg den 23 september 2014

Av Kometen - 23 september 2014 14:20

Det här med relationer är en ju en intressant sak både kärleks och vän relationer! Jag ofta eller nästan alltid för att vara ärlig trott att det är jag som blir lämnad eller förbisedd och då har jag funderat hur ska jag ändra mig hur ska jag igentligen göra för att passa in! Fast nu har det slagit mig det kanske inte är så det ligger till att det är alla andras fel, utan helt enkelt olika val som jag har gjort här i livet som gör att jag tillslut har tagit på mig en offer mössa istället för att noga fundera på mina val att det är inte alla som lämnar mig utan jag genom mina felaktiga eller rätta val gör att saker händer! Så var vill jag komma jo att istället för att ta någon offermössa så ska jag försöka se saker lite sundare att vissa relationer kommer och går, och när det känns rätt att tänka igenom istället för att göra så att personer måste lämna för att jag tror att det ska vara så! Att helt enkelt ta rätt beslut och inte tro att alla vill mig illa samt att ta vara på dom relationerna man faktiskt har och dom man får istället för att tro att jorden går under i morgon och gör den det så gör den det :)

Av Kometen - 23 september 2014 10:01

Jag har ju inte varit inne på vårat största enfrågeparti men nu kan jag inte hålla mig, så jag kommer att hålla mig till kommun nivå mest förutom att Jimmies ända vilja är att förstöra för allt och alla men mest för Sverige! Jo det första jag tänker på när man ser deras namnlista till kommunfullmäktige i kommunerna, förutom att det är ett gäng rasister som är lika långt från mensas som jag skulle vara att heja på Djurgården vilket är rätt obefintlig, så är det att dom är så få och dom få som finns straffar ju ut sig konstat. Jimmie måste ju slita sitt hår ;)! Men det jag skulle komma till är att det avspeglar ju ganska bra på deras väljare att det är fel på allt men vi vill inte göra något och det är synd om oss för dom tar våra jobb och bara sitter och tigger! För det första har jag aldrig sett en utlänning i en grävmaskin eller liknade och det här med tiggeri har man varit nere på Balkan och sett hur dom har det så hade man inte gnällt så mycket. Dessutom är det bara att strunta i att ge eller får ni dåligt samvete vill inte se hur världen ser ut utanför! Det kommer bli som Hitlers Tyskland på 30-talet, allt var judarnas fel. Fy fan vad fel det är anser jag! Vi får ju ändå vad glada att ni släpade era inskränkta kroppar till valutorna! Ta erat ansvar ny för det ni röstar fram!

Dagens ord: Behandla andra som du vill behandlad själv!!

Ha en bra dag nu!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards