Alla inlägg under september 2014

Av Kometen - 20 september 2014 08:15

Varför lägger man ner så mycket energi och kraft samt pengar på folk som bara ger en dålig energi tillbaka och bara ska ha och ts ens energi! Jag har förmåga att just göra det igår och så har det varit! Så man går på en mina ibland men nu har jag bestämt mig för att tänka och om jag bara får skit tillbaks så tänker jag inte lägga ner samma energi då får det bli en icke fråga! Utan bättre att ge kraften och energin till någon som verkligen behöver och tar imot den!!

Dagens visdomsord: spill inte mera kraft och energi på sådant eller sånt som inte tar i mot det!

Av Kometen - 19 september 2014 20:13

Den som känner sig nere! Gå ut och spring och orkar man inte det så en promenad det gör så jäkla mycket :)

Av Kometen - 19 september 2014 18:41

Då var det fredagkväll igen! Varför känner man sig extra rastlös på fredagen att dra ut! Jag vet inte! Känner mig så tråkig som stannar hemma men i morgon kommer det att kännas skönt funderar till och med att gå ut och springa ska nog göra det!!

Av Kometen - 19 september 2014 10:59

Idag har jag bestämt mig för att det ska bli en bra dag en riktigt bra dag helt enkelt! Även om det inte blir det så är det så ändå :)!

Dagens visa ord: ge aldrig upp solen går upp i morgon med :)

Av Kometen - 18 september 2014 22:10

Jag hade en vän som gick bort i veckan på det mest förnedrande sättet inte i en säng utan i en källare ensam! Fast han var aldrig ensam för både innan och efteråt så fanns det folk som tänkte på han även om jag önskat att han skulle få finnas kvar hos gick han bort alldeles för ung! Så försöker jag tänka när jag nu går och lägger mig själv i sängen så är jag inte själv för jag vet att det finns människor som tänker på mig, kanske inte hela tiden men ibland! Och då är jag inte själv och det tror jag alla har eller hoppas!


God natt

Av Kometen - 18 september 2014 15:05

Hur kommer sig det att man övertolkar allt samt att man hamnar i ett enda stort vakuum av negativa tankar och tänker att det här kommer aldrig att gå! Jag satt just i såna tankar jag tänkte att va jobbigt jag är så ensam och hur ska jag få ihop allt ekonomiskt nästa månad och jag kommer aldrig att träffa någon igen så här kommer resten av mitt liv se ut istället för att helt enkelt känna att jag fick ju ihop det förra månaden och njut av lite ensamhet då och då och att det är inte hela världen att vara själv och träffar jag någon så träffar jag någon helt enkelt, det viktigaste är ju ändå att jag lever mitt liv och inte genom att leva någons annans liv för då är det ju bara som att spola tillbaka bandet!

Av Kometen - 18 september 2014 11:02

Sätter mig ner i ett köpcentrum och köper en tidning samt en bok och den obligatoriska stora kaffekoppen, är på något sätt ro givande att befinna sig bland folk och se att allt är inte en stor tom lägenhet!

Då slår det mig i den stora stad jag bor i hur kan alla dessa köpcentrum gå ihop det finns ju så många och många med mig köper ju inte mera en någon sal per dag!

Dagens ord: ta vara på dina möjligheter dom är inte så många!!!

Av Kometen - 18 september 2014 09:30

Kroppen skriker ligg kvar men hjärnan säger du måste gå upp!!

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards