Alla inlägg under september 2014

Av Kometen - 17 september 2014 21:45

Tänk vad små saker blir stora när man mår dåligt! Har tvingat mig själv att tvätta och som i vanliga fall inte är någon stor sak, men för mig just som har det svårt att ta mig från soffan till sängen är ett projekt! Men nu när sista tvätten är hängd tror ni inte att tvättställningen brakar! Jag citerar min gamla farmor det är ju toppen och då var det långt ifrån toppen, men vad göra jo ta till människans bästa vän och vad är jo silvertejp. Den geniala människa som uppfann silvertejp borde få Nobelpriset!

Tv

Av Kometen - 17 september 2014 18:21

Har en fundering  efter att ha tittat på tv nästan hela dan! När jag växte upp tyckte jag att det var bra mycket bättre på tv än nu och då fanns det ju bara två kanaler! Nu finns det ju ex antal men kvalitet är ju usel. Är det så att nu kastar man ut vilket skit som helst i etern bara för att få utfyllnad eller är jag bara gammal  och grinig fast jag bara är 30 plus? Nä kvalitet går ju inte före kvantitet hos våra kära media bolag direkt!

Av Kometen - 17 september 2014 15:58

Den tomten vill jag ha! Möjligen i ett annat liv :)

Av Kometen - 17 september 2014 14:41

Ett av det värsta som finns när man vaknar upp ur ett missbruk vad det än mår vara för missbruk  är insikten hur myrket man sårat personer som står en nära, men det är bara att bita i det sura äpplet och se framåt för det går aldrig att vrida klockan tillbaka! Solen går upp i morgon också! 

Av Kometen - 17 september 2014 14:29

 

Av Kometen - 17 september 2014 14:20

Jag kommer att ha ett dagen kloka ord varje dag! 

Dagens är:

Lär av det förflutna 

Lev i nuet

Planera för framtiden

/limpan

Av Kometen - 17 september 2014 14:17

 

Av Kometen - 17 september 2014 13:44

Hej!


Jag hälsar alla välkommen att läsa den här bloggen den handlar om framtiden och ett sätt för mig att tillfriskna! Jag har under lång tid varit i en depression som jag har själv medicinerat med hjälp av alkohol vilket ju alla med lite förstånd inser att det är åt skogen! Den har gjort att jag har förlorat så jävla mycket men nu har jag börjat med antidepresiv medicin samt terapi och den här bloggen som jag kommer att använda för att skriva av mig saker jag tänker på! Det var bakgrunden jag kommer att försöka att hålla mig till framtiden och framför allt nuet och alla som vill får läsa den eller kommentera om så vill, bloggen är framför allt till för mig men om den kan hjälpa någon som känner som jag är jag jätteglad! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards