Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Kometen - 2 mars 2015 18:16

Känner mig rätt konstig! Från att ha levt ett liv den senaste tiden i totalt kaos! Känns det rätt konstigt att ha ett jobb att gå till kommer hem och lägger mig och läser och försöker äta bra och ta det lugnt och inser att allt behöver inte fixa sig direkt och att det är ingen som ställer högre krav på mig själv som jag själv gör! Och det är ett stort steg att jag tillåter mig att börja resan att bli hel! Men visst saknar jag vissa personer och vissa saker! Och jag tillåter mig till och med att göra det! Vissa saker kommer ta längre tid att bearbeta än andra!

Av Kometen - 2 mars 2015 18:16

Känner mig rätt konstig! Från att ha levt ett liv den senaste tiden i totalt kaos! Känns det rätt konstigt att ha ett jobb att gå till kommer hem och lägger mig och läser och försöker äta bra och ta det lugnt och inser att allt behöver inte fixa sig direkt och att det är ingen som ställer högre krav på mig själv som jag själv gör! Och det är ett stort steg att jag tillåter mig att börja resan att bli hel! Men visst saknar jag vissa personer och vissa saker! Och jag tillåter mig till och med att göra det! Vissa saker kommer ta längre tid att bearbeta än andra!

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards