Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Kometen - 11 mars 2015 18:07

Ibland slår sanningen hårt! Idag var en sådan! Jag pratade idag med en människa som är psykolog och där började vi prata om mitt undermedvetna jag och när man börjar prata om det så går det inte att sopa under mattan mera! Jag fick svar på varför jag jämt gör samma misstag i relationerna! Jag går in med all in och det gör jag för att jag är så rädd att bli lämnad och förut så har jag då liksom grävt mig allt djupare ner i gropen jag hamnar i när det tar slut! Och förut har min medicin varit att gå in direkt i en ny relation och istället för att känna smärtan vilket har gjort att smällarna bara blir värre och värre! Det här har jag ju vetat men när vi nu lyfte fram det på bordet och jag såg mitt eget mönster så slog det rätt hårt! Fast ändå känns det liksom bra för det man vet om kan man ändra så nu är det jag som klättrar själv upp ur detta hål samt fyller hålet själv! Vilket är på tiden!

Ha en bra kväll ute i mörker alla som orkar läsa mitt svammel!

Av Kometen - 11 mars 2015 18:07

Ibland slår sanningen hårt! Idag var en sådan! Jag pratade idag med en människa som är psykolog och där började vi prata om mitt undermedvetna jag och när man börjar prata om det så går det inte att sopa under mattan mera! Jag fick svar på varför jag jämt gör samma misstag i relationerna! Jag går in med all in och det gör jag för att jag är så rädd att bli lämnad och förut så har jag då liksom grävt mig allt djupare ner i gropen jag hamnar i när det tar slut! Och förut har min medicin varit att gå in direkt i en ny relation och istället för att känna smärtan vilket har gjort att smällarna bara blir värre och värre! Det här har jag ju vetat men när vi nu lyfte fram det på bordet och jag såg mitt eget mönster så slog det rätt hårt! Fast ändå känns det liksom bra för det man vet om kan man ändra så nu är det jag som klättrar själv upp ur detta hål samt fyller hålet själv! Vilket är på tiden!

Ha en bra kväll ute i mörker alla som orkar läsa mitt svammel!

Presentation


Gissa djuret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards